ایک اہم اسلامی ملک میں کرفیو نافذ

خیال رہے وزارت صحت نے بتایا تھا کہ اتوار کو کورونا کے 119 نئے مریض سامنے آئے ہیں

0

بلوچستان24ویب ڈیسک
ریاض : سعودی فرمانرواں شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے 21دن کے لئے رات کا کرفیو نافذ کردیا، کرفیو شام 7 بجے سے صبح 6 بجے تک ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے کورونا وائرس کے پھیلاو کو روکنے، شہریوں اور مقیم غیر ملکیوں کی صحت اور سلامتی کی خاطر 21 دن کے لئے رات میں کرفیو نافذ کرنے کا حکم جاری کردیا۔

رات کے کرفیو کے لئے شاہی فرمان جاری کردیا گیا، جس میں کہا گیا ہے کہ ’کرفیو روزانہ شام سات سے صبح چھ بجے تک 21 دن جاری رہے گا‘ جبکہ شہریوں اور مقیم غیر ملکیوں کو کرفیو اوقات کے دوران اپنے گھروں میں رہنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

شاہی فرمان میں کہا گیا ہے کہ سکیورٹی اہلکار، فوجی، میڈیا سیکٹر کے ملازمین ، صحت اور خدمات کے اہم شعبوں کے ملازمین کرفیو سے مستثنی ہوں گے۔

سعودی بادشاہ کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ وزارت داخلہ کرفیو کے نفاذ کے لئے ضروری اقدامات اٹھائے گی جبکہ تمام سول اور فوجی حکام کو اس سلسلے میں وزارت داخلہ سے مکمل تعاون کا حکم دیا۔

خیال رہے وزارت صحت نے بتایا تھا کہ اتوار کو کورونا کے 119 نئے مریض سامنے آئے ہیں ، جس کے بعد سعودی عرب میں کل تعداد بڑھ کر 511 ہوگئی ہے۔

You might also like

Leave A Reply

Your email address will not be published.

%d bloggers like this: