میرے خلاف بڑی سازش ہوئی آجی سندھ

میرا ابھی تبادلہ نہیں ہوا آسانی سے نہیں جاوُں گا

0

کوئٹہ بلوچستان24تازترین ۔ 28 جنوری 2020

  ویب ڈسک

ہم قواعد و ضوابط کے تحت کام کرتے ہیں کراچی میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے آجی سندھ ڈاکڑ کلیم امام کا کہنا تھا کہ ہمیں حلف کے مطابق چلنا پڑتا ہے اسے دن بھی آئے جب کلمے پڑتے لئے تھے کہ آج آخری دن ہے ۔

یہ بھی پڑھیں
1 of 8,759

راستے میں روکاوٹیں تو آتی ہے مگر آپ کو گبھرانا نہیں ہے ۔آج تک ہم نے جتنا کام بھی کیا یہ سب ٹیم ورک کا نتیجہ ہے انہوں نے کہا کہ ان کو تاثر دیاجارہاہے کہ میرا تبارلہ کردیاگیا۔مگر ابھی میرا تبادلہ نہیں ہوا

انہوں نے افسران کو بتایا کہ ان کی راہ میں ہمیشہ رکاوٹیں کھڑی ہوتی رہتی ہیں لیکن کسی کو بھی ان سے باز نہیں آنا چاہئے۔بعدازاں ، نامہ نگاروں سے غیر رسمی گفتگو میں ، سندھ کے اعلی پولیس اہلکار نے کہا کہ ان کی تقریر کا مقصد تقریب میں موجود پولیس اہلکاروں کے لئے تھا اور اسے ہلکا پھلکا دیا گیا تھا۔

انہوں نے وضاحت کی کہ ان سے پہلے بولنے والے کچھ افسران نے اس تقریب سے خطاب کیا تھا۔انہوں نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، لہذا ، وہ اپنی تقریر میں محض انھیں چھیڑ رہا تھا کہ ایسا لگتا ہے کہ انہوں نے اس واقعے کو ایک ’سازش‘ کے حصے کے طور پر الوداعی میں تبدیل کردیا ہے۔

 

انہوں نے افسوس کا اظہار کیا کہ میڈیا کے ذریعہ ان کے ریمارکس کی غلط ترجمانی کی گئی ہے جس کا مطلب ہے کہ اس کا کوئی مقصد نہیں تھا۔ حکومت سندھ کا رد عمل
وزیراعلیٰ سندھ کے مشیر برائے اطلاعات مرتضیٰ وہاب نے پولیس چیف کی تقریر کی میڈیا کوریج پر سخت رعایت کا اظہار کیا تھا۔

 

You might also like
Leave A Reply

Your email address will not be published.